NumbersΤο Ηλεκτρονικό Εμπόριο - e-Commerce - αφορά την αγορά και την πώληση προϊόντων και υπηρεσιών μέσω του διαδικτύου. Είναι ένα υποσύνολο της στρατηγικής Ηλεκτρονικού Επιχειρείν - e-Business - μιας επιχείρησης και συχνά χρησιμοποιείται με σκοπό να προσθέσει ροές εισοδήματος.

Πολλοί άνθρωποι νομίζουν ότι το Ηλεκτρονικό Εμπόριο είναι απλώς να διαθέτει μια επιχείρηση ένα δικτυακό τόπο. Είναι κάτι πολύ παραπάνω από αυτό. Υπάρχουν πολλές εφαρμογές του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, όπως η ηλεκτρονική τραπεζική, η αγορά προϊόντων και υπηρεσιών από ηλεκτρονικά καταστήματα μέχρι την διεξαγωγή μιας δημοπρασίας.

Οι εφαρμογές του καλύπτουν όλο τον εμπορικό κύκλο, από την ηλεκτρονική διακίνηση πληροφοριών έως την ολοκλήρωση συναλλαγών που αφορούν αγαθά και υπηρεσίες. Πολλές επιχειρήσεις έχουν γίνει εξαιρετικά κερδοφόρες μέσω των ηλεκτρονικών πωλήσεων.

Διευρύνετε το πελατολόγιο σας, αυξήστε τις πωλήσεις σας, μεγαλώστε το ποσοστό κέρδους σας, δημιουργήστε ακόμα ένα σημείο πώλησης με πελατολόγιο ολόκληρο τον κόσμο. Όλα αυτά με το ελάχιστο κόστος.

Οποιοδήποτε κι αν είναι το προϊόν ή η υπηρεσία της εταιρείας σας το διαδίκτυο σας παρέχει τη δυνατότητα να δέχεστε παραγγελίες 24/7. Μπορείτε να συμμετέχετε σε μια διεθνή αγορά, χωρίς χρονικούς ή γεωγραφικούς περιορισμούς, μια παγκόσμια αγορά η οποία είναι πάντα ανοικτή.

Σας δίνεται η δυνατότητα του ανταγωνισμού στο ίδιο επίπεδο με εκείνο των μεγάλων πολυεθνικών εταιριών. Το μέγεθος της επιχείρησής σας δεν είναι σημαντικό. Αυτό το οποίο είναι σημαντικό είναι εάν κάνει καλά ή όχι τη δουλειά της, δηλαδή η «ποιότητα» του προϊόντος ή της υπηρεσίας που διαθέτει.  Επιπλέον, δεδομένου ότι οι περιορισμοί για την είσοδό σας στην αγορά είναι ελάχιστοι, υπάρχει η δυνατότητα για όλους να δραστηριοποιηθούν στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο.

Μπορείτε να συμμετέχετε σε διαφορετικές δραστηριότητες ανάλογα με τις ανάγκες σας. Είναι δυνατή η πραγματοποίηση συναλλαγών, η ανταλλαγή πληροφοριών, η πώληση προϊόντων και υπηρεσιών (προβλέπεται αύξηση στη ζήτηση υπηρεσιών βασιζόμενων στο Internet).

Προσφέρεται η βελτίωση και απλοποίηση, συνεπώς εξοικονόμησης χρόνου (βελτίωση ταχύτητας παράδοσης) και χρήματος στις συναλλαγές σας με τους πελάτες και τους προμηθευτές σας.

Επιτυγχάνεται η δημιουργία «εξατομικευμένων» σχέσεων με τους εμπορικούς εταίρους και τους τελικούς πελάτες.

Χαρακτηριστικά...

  • Παρουσίαση απεριόριστου αριθμού προϊόντων ή υπηρεσιών
  • Παρουσίαση προϊόντων ή υπηρεσιών σε κατηγορίες και υποκατηγορίες
  • Καλάθι Αγορών με δυνατότητα μεταβολής των παραγγελιών από τον πελάτη
  • Ασφαλές σύστημα online συναλλαγών μέσω ελληνικών τραπεζών ή paypal
  • Επιλογή τρόπων αποστολής
  • Σύστημα ενημέρωσης των πελατών για την πορεία των παραγγελιών μέσω e-mail